B2B SALES CONSULTING

Bazując na naszych wieloletnich doświadczeniach w sprzedaży B2B oraz w tworzeniu i obsłudze programów lojalnościowych w różnych branżach proponujemy usługę konsultingu w obszarze sprzedaży B2B.

Korzystamy z własnej opracowanej metodologii opierającej się na wielowariantowej Customer Journej Map, która bada ponad 140 różnych działań i aspektów na każdym etapie sprzedaży od: lead generation, poprzez pełny proces sprzedażowy, aż do obsługi posprzedażowej klienta wraz z up i x-sellingiem.

Co zyskujesz?

1. Lepsze wykorzystanie potencjału i zasobów,

2. Poprawę konkretnych wskaźników, np.

  • wzrost wartości sprzedaży,
  • wzrost marży,
  • zwiększenie ilości pozyskiwanych leadów,
  • zwiększenie wskaźnika finalizowanych negocjacji,
  • zwiększenie wskaźnika utrzymania klienta.

Dla kogo?

1. Jeśli chcesz poprawić wyniki sprzedażowe w swojej organizacji.

2. Jeśli chcesz odświeżyć i zoptymalizować procesy sprzedaży w swojej firmie,

3. Jeśli czujesz, że nie wykorzystujesz całego potencjału sprzedażowego swojej firmy,

4. Jeśli obejmujesz zarzadzanie sprzedażą w nowej organizacji i chcesz szybko zidentyfikować procesy oraz obszary w których da się dokonać szybkich optymalizacji

Usługa obejmuje:

1. Audyt aktualnych procesów,

2. Analizę używanych narzędzi i oprogramowania,

3. Analizę obszarów wspierających sprzedaż: produkt, marketing, rekrutacja, systemy premiowe itp.

4. Rekomendacje dotyczące zmian i optymalizacji procesów oraz wdrożenia narzędzi wspomagających zarządzanie sprzedażą, sprzedaż i marketing automaton.

Koszt usługi:

Opcja 1: Usługa jednorazowa.

Koszty uzależnione są od oczekiwań i wymagań klienta oraz złożoności procesów.

Cena podstawowego audytu wraz z rekomendacją zaczyna się od 9 000 zł + VAT.

W cenie podstawowego pakietu zawiera się m.in.:

1. Omówienie celów ze sponsorem projektu1: około 2 godziny (2×1 godzina lub 1 x 2 godziny)

2. Omówienie procesów sprzedażowych z osobami w organizacji1: około 8 godzin

3. Analiza dokumentów, używanych wskaźników, opomiarowania, oprogramowania: do 10 godzin

4. Umieszczenie głównych elementów procesu na Customer Journej Map wraz z oceną i opisem,

5. Przygotowanie najważniejszych rekomendacji wraz z opisem.

6. Spotkanie zamykające ze sponsorem projektu: około 2 godziny (2×1 godzina lub 1 x 2 godziny)

7. Spotkanie follow up: (po 2-3 miesiącach) – omówienie działań związanych z wdrażaniem rekomendacji i efektami: około 2 godziny (2×1 godzina lub 1 x 2 godziny)

1 Spotkania w Warszawie online lub w siedzibie Klienta, spotkania poza Warszawą online, a w przypadku oczekiwania spotkań w siedzibie klienta – dodatkowo koszt dojazdu z Warszawy.

Opcja 2: Abonamenty

 BASICOPTIMUMPREMIUM
Opłata miesięczna2299 PLN599 PLN999 PLN
ZobowiązanieMin. 12 miesięcyMin. 12 miesięcyMin. 12 miesięcy
Zapoznanie się z pełnym procesem sprzedażowymNIETAKTAK
Ilość godzin konsultacji na miesiąc2410
Spotkania onlineTAKTAKTAK
Spotkania w siedzibie Klienta*NIENIE1
Proces sprzedażyTAKTAKTAK
Lead GenerationNIETAKTAK
Marketing AutomationNIETAKTAK
Proces RekrutacjiNIETAKTAK
Wskaźniki i KPITAKTAKTAK
BudżetyTAKTAKTAK
Systemy PremioweNIETAKTAK
Programy lojalnościoweNIENIETAK
    

2Ceny netto – należy doliczyć VAT

Dowiedz się więcej.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt lub wypełnienie formularza.