Bazując na naszych wieloletnich doświadczeniach w sprzedaży B2B oraz w tworzeniu i obsłudze programów lojalnościowych w różnych branżach proponujemy usługę konsultingu w obszarze sprzedaży B2B.
Korzystamy z własnej opracowanej metodologii opierającej się na wielowariantowej Customer Journej Map, która bada ponad 140 różnych działań i aspektów na każdym etapie sprzedaży od: lead generation, poprzez pełny proces sprzedażowy, aż do obsługi posprzedażowej klienta wraz z up i x-sellingiem.
Co zyskujesz?
1. Lepsze wykorzystanie potencjału i zasobów,
2. Poprawę konkretnych wskaźników, np.
Dla kogo?
1. Jeśli chcesz poprawić wyniki sprzedażowe w swojej organizacji.
2. Jeśli chcesz odświeżyć i zoptymalizować procesy sprzedaży w swojej firmie,
3. Jeśli czujesz, że nie wykorzystujesz całego potencjału sprzedażowego swojej firmy,
4. Jeśli obejmujesz zarzadzanie sprzedażą w nowej organizacji i chcesz szybko zidentyfikować procesy oraz obszary w których da się dokonać szybkich optymalizacji
Usługa obejmuje:
1. Audyt aktualnych procesów,
2. Analizę używanych narzędzi i oprogramowania,
3. Analizę obszarów wspierających sprzedaż: produkt, marketing, rekrutacja, systemy premiowe itp.
4. Rekomendacje dotyczące zmian i optymalizacji procesów oraz wdrożenia narzędzi wspomagających zarządzanie sprzedażą, sprzedaż i marketing automaton.
Koszt usługi:
Opcja 1: Usługa jednorazowa.
Koszty uzależnione są od oczekiwań i wymagań klienta oraz złożoności procesów.
Cena podstawowego audytu wraz z rekomendacją zaczyna się od 9 000 zł + VAT.
W cenie podstawowego pakietu zawiera się m.in.:
1. Omówienie celów ze sponsorem projektu1: około 2 godziny (2×1 godzina lub 1 x 2 godziny)
2. Omówienie procesów sprzedażowych z osobami w organizacji1: około 8 godzin
3. Analiza dokumentów, używanych wskaźników, opomiarowania, oprogramowania: do 10 godzin
4. Umieszczenie głównych elementów procesu na Customer Journej Map wraz z oceną i opisem,
5. Przygotowanie najważniejszych rekomendacji wraz z opisem.
6. Spotkanie zamykające ze sponsorem projektu: około 2 godziny (2×1 godzina lub 1 x 2 godziny)
7. Spotkanie follow up: (po 2-3 miesiącach) – omówienie działań związanych z wdrażaniem rekomendacji i efektami: około 2 godziny (2×1 godzina lub 1 x 2 godziny)
1 Spotkania w Warszawie online lub w siedzibie Klienta, spotkania poza Warszawą online, a w przypadku oczekiwania spotkań w siedzibie klienta – dodatkowo koszt dojazdu z Warszawy.
Opcja 2: Abonamenty
BASIC | OPTIMUM | PREMIUM | |
Opłata miesięczna2 | 299 PLN | 599 PLN | 999 PLN |
Zobowiązanie | Min. 12 miesięcy | Min. 12 miesięcy | Min. 12 miesięcy |
Zapoznanie się z pełnym procesem sprzedażowym | NIE | TAK | TAK |
Ilość godzin konsultacji na miesiąc | 2 | 4 | 10 |
Spotkania online | TAK | TAK | TAK |
Spotkania w siedzibie Klienta* | NIE | NIE | 1 |
Proces sprzedaży | TAK | TAK | TAK |
Lead Generation | NIE | TAK | TAK |
Marketing Automation | NIE | TAK | TAK |
Proces Rekrutacji | NIE | TAK | TAK |
Wskaźniki i KPI | TAK | TAK | TAK |
Budżety | TAK | TAK | TAK |
Systemy Premiowe | NIE | TAK | TAK |
Programy lojalnościowe | NIE | NIE | TAK |
2Ceny netto – należy doliczyć VAT
Dowiedz się więcej.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt lub wypełnienie formularza.